2009. augusztus 5., szerda

Eged Kupa 2009

Egy kis beszámoló az Eged kupa 2009 versenyről.
Sajnos nem tudtam a verseny első két napján részt venni mert a kisfiammal voltam itthon.
1. task A feladatkiírók egy kissé benézték így a versenyzőknek nem sikerült megrepülni és ez az értékelésen is látszódott. Task1 a versenyzők csak minimális pontot kaptak.
2. task Zivatar veszély miatt törölték a napot.
Bizakodva kapcsolódtam be a versenybe mert úgy éreztem van még esélyem a kihagyott napok után is a dobogós helyere.
3. task egyéni időméréses feladat volt ami azt jelenti hogy mindenki a tudásának és ügyességének na és persze az ernyőjének megfelelő tempóban megrepüli a feladatot és a feladat idő eredményét értékelik. 52,3 km-es törtvonalú céltáv volt a feladat. Az Egedről nagyon nehezen tudtam eljönni, többen a start után "beégtek". Késői starttal indultam a versenyzők után. A startpontnál kissé trükköztem hogy a cilinderben újra belépve nullázzam az időt igy felhőalapon siklottam a cél felé. Kétszer majdnem sikerült leszállnom de szerencsére jött a megmentő termik! (repülés) Az egyik alkalommal 84 méterről sikerült újra kiemelkednem.
A táv második felében szerencsés voltam és több versenyzőt megelőzve toltam be a célba.
A feladatot a legjobb idővel teljesítettem! 2:10:13 alatt de sajnos a kiértékelő program nem így látta a dolgokat. Teljesítményem azon a napon a 3. helyezésre volt elegendő. :( Task3
Task 4. Race to goal azaz verseny a célig feladat volt. Egerből kellett észak felé átrepülni a Bükk fölött majd északkelet irányba több forduló pont érintésével megtenni 51,8 kilométert. (repülés)
A starthely fölött benyaltam egy nagy csukást de nem okozott problémát. (legalább láttam hogy él az idő) :)) Kitekertem 2000 méterre és egy siklásból kiadta a nagy "zöld tenger" feletti siklást.
Bélapátfalva után nagyon jó sebességgel haladva végig a mezőny előtt tudtam haladni. A végsikláskor egy kis meglepetés ért bennünket :) ugyan is az elsőnek startolók közül Budai Petinek sikerült kiemelkedni és betolni a célba. Előttem kb 4,5 perccel. Így a napot ő nyerte én pedig 2. lettem. Task4
Az element Fire2 szépen ment, és bizonyította, hogy van még mit tanulnom, mert az ernyő hozza a verseny teljesítményt! Nekem kell még fejlődnöm. Többet kell nyomnom a gyorsítót és mégy egy fontos dolog! A forduló pontok távolságát is fel kell írnom a papíromra mert gondot jelentett hogy ok hogy beérek az épp aktuális pontra de nem mindegy milyen magasan hogy a következő pontot elérjem és ne a csillagokban lépjek be a célba. :)
Végeredmény! Sajnos mint az eredményen is látszik nem volt elég a két napi teljesítményem a dobogós helyre. Szükségem lett volna az első napon kapható minimális pulsz pontokra és akkor szépen fénylett volna a nyakamban az érem :)

1 megjegyzés:

Miskó írta...

Azért én így is gratulálok a teljesítményedhez Ami! :):):)