2009. augusztus 29., szombat

43 km háromszög

Külön szorzó kellene ha valaki egyedül repül az országban :) Vagy adta még valakinek? Ma munkanap volt és a drágám csak délig volt a melóhelyen így le tudtam passzolni a trónörökös Kisamit még (jó)időben! A reptéren intézkedtem és Rácz Gabi haveromat ellógattam a melóhelyről, hogy legyen csörlőkezelő. A vitorlázó srácok közül az egyik bevállalta a vezetést a csörlős autóban én meg készülhettem. Elsőre sikerült kitekerni de prezentáltuk azt is, hogy a siklóernyős nem adja fel még a lába nem éri a földet! :) A vitorla start fölött tekertem ki a semmiből. Pénzes Olival rádióztam és közben szakadtam fel az égbe. 9,5 m/s ot is láttam (de miért nem maradt csak 8 m/s a XCT-ben?) Az első száron délies szél volt a másodikon nyugat északnyugat és amikor már majdnem leért a lábam a régi csörlőspálya közelében valami kis semmivel sikerült kitekerni ismét annyira, hogy a tréner azt jelezze beérek +méteren. Siklottam a reptér felé és ekkor már bedudált a szél. A reptérre akartam besiklani de nem ment. A Fire2 nem egy rossz technika de ma kifogott rajta a szél. Bevállaltam a max speed-et (full trim + kopp gyorsító) hát basszus semmi. Fülcsuk meg stb. de csak nem akaródzott beérnem és a reptér oldalsó kerítése mellett, a reptéri tavak (3) fölött csúsztam és persze dobált mint állat. B verzió következett és amikor már láttam, hogy bokrozni fogok bebólintottam, és egy hátsó vetésre tettem le a cájgot. Nem a legszebb landolás volt, mert a rotorban kb 2 méteren (ahonnan leugrok) elhúztam negóba és bedetonáltam a földbe. Persze kigurultam amit kell és szóltam is a rádión a többieknek, hogy ok minden.A vitorlázó gépek is akkor landoltak és elmondták, hogy nem hitték el hogy én egyáltalán egy helyben tudtam állni mert ők full gázon alig tudtak bejönni a reptérre. Az eje csávóknak is tetszett a mutatvány de ők a fülcsukást turbulenciának hitték. :))) Nagyon sajnáltam volna ha nem tudom bezárni a háremszögem mert ez eddig a legnagyobb itt Szegeden. :) http://www.xcontest.org/hungary/repulesek/reszletei:twoa/29.8.2009/11:53

Nincsenek megjegyzések: