2009. április 8., szerda

Hírek

A hétvégén Kalocsán voltunk a PD Liga 3.-4. fordulóján.
Gáborral elvittük a csörlőt ha esetleg segíteni kellene a versenyzők csőrlésében.
Nagyon jó időnk volt. Gábor szombaton megdöntötte eddigi egyéni rekordjait és ennek örömére sokáig "fent maradtunk" este :) Vasárnapra beteget jelentett és inkább csak helyben örömködött.
Nekem a szombat nem tartozott a legjobb napjaim közé, ezért én bánatomban maradtam fent sokáig. :) Vasárnap viszont nagyon adta, és nagyon élveztem a repülést. A kiírt feladatot is szépen teljesítettem ahhoz képest, hogy megint az utolsók között startoltam. 2 pilótát is utolértem akiket én húztam fel.
2300 m magasra sikerült kiemelkednem és új tájak fölött élveztem az SR7 teljesítményét.
A szegedi pilóták közül is sokan átjöttek vasárnap Kalocsára. Bodócs Laci, Pénzes Oli, Ónodi Gábor. Ha jól tudom mindenki szétrepülte magát. :)
A verseny nagyon jól sikerült és mindenki elégedetten ment haza.
Gábor kis videója a verseny pillanatairól.

1 megjegyzés:

Miskó írta...

Ezúton is szeretnék gratulálni Gábornak az eredményéhez! Hajrá, csak így tovább !! :D