2009. április 18., szombat

Boldog Névnapot Andi!


Kiírtam egy MKK tandem céltáv rekordot a mai napra. 100 km Szeged-Békés. Kissé nagyképűnek hangzott a dolog a starthelyen amikor öltözködtünk, de amint egyre távolabb és távolabb jutottunk, egyre jobban elérhetőnek tűnt a feladat. :)
Na nem ílyen egyszerű ez a siklóernyőzés. Gábor bevállalta, hogy ma viszi a boltot, de legalább, addig míg repülünk a kedves feleségével Andival, akinek ma volt a névnapja, szóval csörlőzi azokat akiket lehet.
Csőrlés közben beleoldottunk és kezdtük tekerni a termiket. Amíg emelkedtünk többször eszembe jutott talán nem kellene elsodródni mert ha beszívjuk akkor gyalogolhatunk vissza. Már 28 perce repültünk és még mindig csak szeged határánál (Cora) egerésztünk kb 800 méteren. Szörnyű kínlódás volt. Magasabban kicsit erősödött és szélesedett a termik de nem jutottunk magasra. Kb. 1600 méter magasan beszóltunk a többieknek egy kis bosszantást de ma akkor voltunk a legmagasabban utoljára. Utána többször voltunk 300 méteren és a repülés végén szinte már 500 fölé is aligt tudtam tekerni. Viszont kaptuk a "tavaszt" rendesen. A tandem ernyő megmutatta, hogy ha nem fogod akkor az DHV 1-2 is tud meglepetéseket okozni. Andi is megértette miért nem szívesen engedem a tavaszi brutálban repülni azokat, akik még nem gyakorlott pilóták.Na a lényeg: Bazi jót repültünk és a feladat majdnem felét sikerült is teljesítenünk. De legalább is egyéni rekordot állítottam fel a tandem repülésben.
Szeged - Székkutas 43 km. (részletek itt.)
Végig nagyon élveztem a repülést és rá jöttem, 1000m fólött jár a szám, 500 alatt viszont annyira figyelek, hogy szólni kellett Andinak, nincs semmi bajom csak koncentrálok. :))
2 óra 10 percet repültünk és baromira elfáradtam.
Andikának boldog névnapot kívánok, és sose legyen rosszabb ajándéka.
Köszönöm Gábornak a csőrlést és a mai melót a csörlőben. Mindenkinek köszi a türelmet akik vártak rám a reptéren.

2 megjegyzés:

Miskó írta...

Gratulálok mindkettőtöknek !!! :) Andinak utólag is Boldog Névnapot :)

Lucky írta...

Én is gratulálok!!!Andinak pedig Boldog Névnapot utólag is:))