2010. július 19., hétfő

Kelet Szerbiai Open 2010

Végre tudok írni valamit!
20 magyar pilóta volt arra kíváncsi, hogy hogyan is zajlanak az általunk annyira szeretett Szerb versenyek.
Most megtudhatták! :))
Rövid gyors összefoglaló!
Pénteken 43 km -es feladat (sajnos nagyon kevés embernek sikerült még a min. ból is kisiklani) (törölt task)
Szombat
42 km feladat. (Galambos Laci és Party Csabi a körülményekhez képest kihozta az időből a maximumot, de ez kevés volt mert pilóták többsége el sem startolt vagy start után nem sokkal lerohadt. Ütött vágott az idő és a szél is erős volt. A csapatból is megtréfált pár embert. :) (Gabert láttuk a starthelyen fejjel lefelé nyújtott testtel. A feje kb 10 centire a földtől pedig csak ki akarta lobbantani az ernyőt!) (Az ablakot ki be csukogatták és talán össz vagy 20 percig lehetett startolni. A nap értéke a legjobbnak (G.Laci) ha jól emlékszem valami 170 pont. Akik elstartoltak azok 60 pont körül kaptak akik meg ki sem csomagoltak azok 0 ponttal kezdték a 3. napot.
Vasárnap
: 59 km aki szerencsés volt az a felhőben aki nem annyira az óriási girhelés után magasan, a ki nem volt az, az a leszállóban, aki pedig nagyon nem az a házak között :( Sokan megint lecurrantak ami egyszerűen sokkolta az embereket mert nem is volt tisztességes leszálló... (talán egy kiskert nagyságú...) Akiknek sikerült kiemelkedni azok léptek is tovább a taskon. Kisebb nagyobb eredménnyel. Páran egész jól mentünk. Én specko Gaber kölcsönkapott nyugi ernyőjével repülhettem együtt meg a starton bebaszódott Pedja haverom Kiwi Boomjával aki közben csatlakozott hozzánk. Nekünk nem volt egyértelmű a felhők között siklás.... Mindannyian voltunk nagyon de nagyon alacsonyan is de nem adtuk fel.:) Nekem sajnos a figyelmetlenségből adódott (nem tudtam mit keressek a szememmel a ponton) így gőzöm nem volt merre kellene mennem. A XCT mutatta de sajna nagyon számolta a szelet így nem is arra vezetett. és baromira jól jött volna ha pld előtte megnézem pontosan a térképet, és tudom is hova kell menni. Ebből eredt a baj hogy a végét elkúrtam és nem tekertem ki a csillagokba és nem vertem be ezer méter magasan nyugisan a célba. Mert ugye race versenynél ha nem tudsz elöl menni akkor a 2. megoldás, hogy bevered a célba. Na ennek ellenére nem adta be és Kiwi haverommal úgy ahogy kell kikoppantunk a cél előtt (én 2,1 km-re) na és beszopattuk Gabert is mert ő meg azt hitte mi tudjuk a tutit. De legalább neki 2km-en belül lett meg mert azért ráhagyott a vagányságunkra. :)
Na a summa: Betolták páran, (mi meg nem) :( de a célt ostromló első 10 ben pár magyar befigyelt :) (Orsy, G.Laci., PartyCsabi, Gaber, Én meg mr.SkyCountry volt a sorrend ha jól emlékszem. Na de én spec. jót repültem. 7,5 m/s maradt a trénerben és 2x (majdnem) felhőben is voltam. :)
A nap gyenge pontos lett talán 600+ pontot adott az elsőnek, mert a mezőny fele biztos berohadt abba a pici kiskertbe.... :(
A verseny papírforma szerint 2 task lett. de nem lesz nagy WPRS pont értéke az tuti.
Lényeg hogy jó helyen, jó emberekkel töltöttünk egy laza hétvégét.
mindenki megismerhette a Szerb pilóták vendégszeretetét.
1. Vlajko (SRB)
2. Galambos Laci
3. Orsy Laci
.
.
.
12. Ami
Pontos eredmény itt

Nincsenek megjegyzések: