2009. május 18., hétfő

44 km hurok

Háromszöget terveztem. (102 km), hogy legyen benne kihívás is. :)) Későn startoltam mert szeged TIZ-ben légtér zár volt ami csak iskola köröket engedett a városban lévő Red-Bull őrület miatt. :) Kevesen is voltunk a csörlős üzemhez (!?) de Paptakit rávettük, szökjön el otthonról, hogy meglegyen a csapat. 2. csörlésnél fent maradtam és elindultam az első száron. Kényelmetlen termikekkel lehetett emelkedni. Az első fordulópont előtt a rádión meghallottam KisAmi hangját ami még mindig a legcsodálatosabb egy apa számára. :))) Kért, hogy menjek vissza. Valamelyik "nagytudású" még azt is üzente vele a rádión: "Apa az is jó ha be tudod zárni a hurkot!" :)))) Visszafordultam és így lehetőségem nyílt tesztelgetni a FIRE2-t. Mit lehet kihozni belőle. Alap trimen siklottam 41 km/h, -1,2 m/s merüléssel. Rátettem a trénert a kurzusra és léptem egy első lépcsőt. Az első benyomás megdöbbentő volt. Menetszél megerősödött és ekkor láttam, hogy 41 ről 66km/h val repesztek. Nézegettem a szárny mozgását és a heveder helyzetét. Fura érzés volt. A merülése nem lett rossz mert -2,6 m/s szerintem megengedett ekkora sebességnél. A gyorsítóról való lelépésnél olyan érzésem volt mint mikor beleoldok csörlés közben.(csak most fordítva) Az ernyő megállt én meg mentem tovább. :)))))) Csukásmentes csodálatos közel 3 óra repülés után szálltam le a reptérre, ahol addigra már javában folyt a csörlős üzem. Megérkeztek a hobby pilóták. Fényképeztem (amit az SR7-en 1 évig nem mertem) :)) Szeretek a TŰZzel játszani. :)))) Köszönöm Gábornak, hogy vitte a "boltot" amíg repültem. Szeged - Balástya - Szeged (44km hurok)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Ami!
Grat a repüléshez!Videó nem lett?

Amade írta...

Köszönöm! A fényképezésnek is örülök! :))